The life of Annie

Alla inlägg under augusti 2011

Av Annie - 10 augusti 2011 23:48

Läs rubriken, ska sluta blogga, mäst för att jag inte är inne nu när det är sommar, för då är det ingen idé att man sitter på datorn. men sen när det blir vinter kanske jag börjar igen <33 

kramizar Annie, Ps: kollla in godance.bloggplatsen.se

jag bloggar fortfarande där med nora <333

Tidigare månad - Senare månad

Välkommen

Tjaba Tjena Hallå!

Presentation


Hello! Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den, jag tycker om att spela Valthorn fotboll och att vara med kompisar. Jag blir glad om ni komenterar och ställer frågor, ses då/Annie

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

MixPod

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska göra med min blogg?
 Mer inlägg!
 Ta bort den !
 Låta den vara som den är!
 Mer bilder!
 Mer omröstningar!
 Bättre koll!
 Ändra design!
 Göra en helt ny!
 (Andra alternativ kan ni komentera i komentarerna)

Senaste inläggen

Bakrund

myspace codes
Click here for Myspace glitter graphics and Myspace layouts

Bloggar

  Här kommer dom bloggar jag gillar

www.mmaannddaa.bloggplatsen.se

www.Akita.bloggplatsen.se

www.Sandraasniis.bloggplatsen.se

www.Norizensfoto.bloggplatsen.se

Muspekare

Kingdom Hearts - Link Select

Fallande


Ovido - Quiz & Flashcards